8.7.2013

NOTD W7 Lava Flow

Tuurista tarttui mukaan neljä pulloa W7 merkkisiä lakkoja, jotka oli mun hyllyssä vielä tuntemattomia kavereita. Toki oon lakoista kuullut ja nähnytkin, mutta en vaan ole sattunut ostamaan. No, nyt kun sekin asia on hoidossa on aika esitellä paremmin ensimmäinen uusi tulokas. :)

Tänään kynsille päätyi Lava Flow -lakka, jossa on valkoisella pohjalla mustia ja punaisia glitterihippusia. Pullossa punaiset hippuset kimaltelevat kauniisti, mutta ainakaan mun 2 kerroksen lakkauksen jälkeen kynnellä ei näy kuin muutama kimalteleva yksilö, ne jotka on jääneet pinnalle. Levittyvyys oli suht hyvä, ensimmäinen kerros tosin oli kovin raidallinen, mutta toinen kerros toi jo peittävyyden.

Tää on ensimmäinen sprinkles-lakka (millä näitä kutsutaan Suomeksi, nonparelli? :D) mitä mulla on ja alkukankeuden (missasin China Glazen It's a Trap-eze, koska nihkeilin silloin) jälkeen tykkään tästä ja näistä. Oli positiivinen ylläri tosissaan ja kyllä mä sen CG It's a Trap-eze vielä jostain metsästän!



Ensimmäisen kuvan kynnet ovat lähempänä todellisuutta, toisen kuvan väri siftaa vähän liikaa vaaleanpunaisen puolelle.

3 kommenttia:

  1. Veikeen näköstä lakkaa :D
    Lähteekö millee irti kynsistä?

    VastaaPoista
  2. Hanami sushi Kalevankadulla, vois mennä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä vielä, mutta jos on glitterilakkoihin luottamista niin saa tehdä huolella duunia, että saa irti. Ainaki useimpien kanssa :D Tottakai mennää tonne syömää, tiedäthänsä mut :P

      Poista

Kiitos kommentistasi!